Fa uns mesos vaig començar a escriure aquest blog. No en vaig fer masssa publicitat. No es tractava d'això, simplement volia exposar la meva opinió sobre algunes coses.. Si algú ho llegia bé i si no ningú no ho feia, tampoc no passava res.
Poc després, mogut per les circumstàncies que estem passant a la nostra feina i influït per l'opinió d'alguns companys de feina, em vaig afiliar al sindicat ACAIP, vam forçar una assemblea i em vaig presentar com a candidat a delegat.
En aquestes circumstàncies no em va semblar correcte continuar escrivint aquí. Creia que era una mica incompatible.
Com sabeu, malgrat rebre els vots d'alguns de vosaltres, la major part dels nostres companys van decidir votar l'altre candidat, el candidat que ja hi era i que, per tant, continua sent-hi.
No es tracta de parlar més sobre això, potser ja n'hem parlat massa. Però el fet de no ser candidat no vol dir, en cap cas, que no pugui expressar la meva opinió sobre els temes que afecten la nostra feina i les nostres condicions de treball. I és el que penso fer en aquest blog.M'hauria agradat fer-ho també dins el meu sindicat però sembla que, de moment, només està previst explicar incidències. I, sincerament, a mi això no em sembla suficient. Per tot això, ho faré des d'aquí. I us convido a fer el mateix. M'agradaria que participeu amb mi, que llegiu però també que comenteu i que escriviu. Aquest espai aspira a ser un dels llocs on tothom pugui exposar les seves opinions, fer les seves propostes i criticar tot allò que calgui.
Penseu que, en moltes altres coses, si no ho fem nosaltres ho farà algú altre. I no tenim cap garantia que ho faci millor. Desgraciadament, ens afectarà igual i per tant no ens podem desentendre.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada